پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۰۷:۵۹

چشم‎انداز مثبت بازار کشتی‎های نفتکش در جهان

باشگاه خبری فراساحل: چشم‎انداز بازار کشتی‎های حمل محصولات نفتی با توجه به رشد تقاضای جهانی نفت و نیز افزایش ظرفیت پالایشی آسیا، خاورمیانه و آمریکا مثبت است و این عامل تقاضای این کشتی ها را بالاتر می‎برد. به گفته مدیرعامل Navig8 Product Tankers  بازار کشتی‎های حمل محصولات نفتی در سه ماهه سوم امسال ضعیف بود چرا که سطح ذخیره محصولات نفتی افزایش یافته و به طور معمول تولیدات پالایشی در تابستان کم بود. به گزارش باشگاه خبری فراساحلو به نقل از مارین تایمز، نیکولاس بوش اظهار کرد که گرچه در سه ماهه چهارم سال هم پابرجا خواهند بود اما "چشم‎انداز بازار کشتی‎های حمل محصولات نفتی با توجه به رشد تقاضای جهانی نفت و نیز افزایش ظرفیت پالایشی آسیا، خاورمیانه و آمریکا مثبت است و این عامل تقاضای این کشتی ها را بالاتر می‎برد."

بر اساس اعلام این شرکت درآمدهای Navig8 Product Tankers در سه ماهه سوم سال 2016 به 29.1 میلیون دلار رسید. مدیرعامل Navig8 در ارتباط با  تحویل کشتی‎های جدید این شرکت نیز گفت:طی سه ماه تابستان امسال چهار فروند کشتی نوساز را تحویل گرفتیم و در اکتبر نیز دو فروند دیگر به ما تحویل شد. وی با توجه به تعویق در تحویل باقی کشتی‎های این شرکت اعلام کرد: "انتظار داریم پنج کشتی باقیمانده خود را در سه ماه چهارم امسال و سه ماهه ابتدایی سال 2017 تحویل بگیریم." این شرکت از ابتدای سال 2016 میلادی تاکنون تعداد 11 فروند کشتی حمل محصولات نوعLR1 و 11 فروند کشتی نوع LR2 تحویل گرفته است. شرکت کشتیرانی Navig8 Product Tankers  در سه ماهه سوم سال 2016 میلادی نزدیک به 5.8 میلیون دلار ضرر کرد.



  کد خبر : 2714
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :